Immár kétszer nagyobb a férfiruházat iránti kereslet növekedése a női termékekhez képest, jelentős ezen belül is az érdeklődés a különböző, egyedi kiegészítők iránt. Ebben látnak lehetőséget azok a startupok, akik kifejezetten egy-egy termékre összpontosítanak, és rekordgyorsasággal érnek el figyelemreméltó piaci részesedést az adott kategóriában. Ilyenek például a nyakkendőket készítő The Tie Bar vagy a színes zoknikban utazó Happy Socks. De megtalálhatóak ezek mellett a rendhagyó kesztyűk, papucsok és sálak is a piacon, egyedül az övek maradtak ki a sorból. Ezt a piaci rést kívánja betölteni a New York-i Andrew Heffernan, aki barátnőjével közösen hozta létre a Beltology-t, egy vidám, színes öveket kínáló márkát.
Céljuk, hogy oly módon újítsák meg ezt a termékkategóriát, ahogy azt anno a Swatch tette a karórákkal. Ennek megfelelően szabadon játszanak a színekkel és a különböző alapanyagokkal.
Az általuk készített övek két különlegessége, hogy egyrészt nincsenek rajtuk lyukak, az övcsat a fonott szálaknak köszönhetően bárhol összekapcsolható, másrészt rugalmasak, így ülve és állva egyaránt kényelmesen viselhetőek.
Ezekkel az övekkel a visszafogottabb színű és szabású nadrágok és farmerok éppúgy feldobhatóak, mint a mostanában közkedvelt, harsányabb színű darabok.
Képek forrása: Beltology
Sztori: WSJ
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal