A Haiyan tájfun pusztítása nyomán földönfutóvá vált emberek megsegítésére sok vállalat és szervezet aktivizálta magát, és ez alól a divatipar egyes szereplői sem kivételek: a Threadless-en például jótékony célra ajánlották fel a kifejezetten ehhez kapcsolódó póló eladásából befolyó teljes bevételt, Natori Josi designer és CDFA (Council of Fashion Designers of America) tag pedig a honlapján gyűjti a divatcégektől és egyénektől az adományokat.
Van, aki a publicitással próbál segíteni: az ismert filippínó divatblogger, BryanBoy például egy vízszűrőket a helyszínre juttató kezdeményezés támogatására hív fel.
A jótékonyság nem áll távol a divat világától, gyakoriak a hasonló akciók: ilyen volt a Uniqlo és Karl Lagerfeld, Lady Gaga, valamint Blake Lively együttműködése a japán Vöröskereszt támogatására, vagy a Sandy hurrikán károsultjainak megsegítésére a Vogue és a CDFA által szervezett aukció, de lehetne sorolni azoknak a designereknek és divatházaknak a nevét is, amelyek folyamatosan figyelembe veszik a társadalmi felelősségvállalás fontosságát. Ilyen például a Chloé vagy Stella McCartney is.
Ha szeretnétek segíteni, ti is egyszerűen megtehetitek a Magyar Vöröskereszten, a Unicefen vagy az Oxfamen keresztül. Ez utóbbival már van tapasztalatunk, nagyon professzionális és hatékony szervezet.
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.