Kövessetek minket a Pinteresten is!

Írjatok nekünk!

businesscasual[kukac]flowpr.hu

373027_113533045470637_390590665_n.jpg

Trendlabor

Nincs megjeleníthető elem

CSR Labor

Nincs megjeleníthető elem

The #Buzz Report Hírlevél

Címkék

2012 ősz-tél (2) 2013 (2) 2013 tavasz-nyár (1) 2014 (1) 2014 színe (1) 90s (1) absztrakt (1) accessories (2) afterwork (6) airport (1) ajándék (1) aláírás (1) alapdarab (16) alapozó (1) andrássy (1) andrea jung (1) Angela Ahrendts (1) ápoltság (1) Apple (1) arc (2) arcápolás (2) arizona muse (1) autumn (7) aviator (1) avon (1) a vonal (1) bag (1) baltazár (1) bankár (1) bar (1) bár (1) bartz (1) beauty (1) beckham (1) behajtva (1) beige (1) belsőépítészet (1) belváros (2) Berluti (2) beteg (1) BGF (1) bicycle (1) black (2) blake lively (1) blézer (7) blézerek (1) blúz (3) bohém (2) bor (1) bőr (10) borok (1) borotva (2) borotválkozás (2) borotvaszappan (1) borszaküzlet (1) boyfriend (1) brit (1) British (1) bróker (1) bruni (1) Budapesti Gazdasági Főiskola (1) bulgari (1) burberry (1) business (11) business casual (11) business style (2) butterfly (1) bvlgari (1) carla (1) cateyes (1) catherine deneuve (1) celeb (2) celebrity (1) ceruza (1) ceruzaszoknya (1) ceruza szoknya (1) chanel (1) christian louboutin (1) Címkék (2) cipő (4) circular (1) city bike (1) club (3) CNN (1) colour (1) Concorde (1) copf (1) cropped (1) csíkos (1) Dang (1) david bowie (1) design (3) Dolce&Gabbana (1) dolce and gabbana (1) Donna Karan (1) dress code (9) dress kód (2) dzseki (1) dzsekik (1) ebéd (2) ebédmenü (1) egyéniség (1) egzotikus (1) Ékszer (1) ékszer (1) elegancia (2) elegáns (15) elegant (2) élénk (1) előrejelzés (2) elvárt viselet (1) empire (1) essie (1) esti (1) ételek (1) etikus (1) étterem (2) Facebook (1) fánk (1) farmer (2) fashion (4) fehér (1) fekete (2) Feliratok (1) férfi (14) férfi arcápolás (1) férfi divat (7) férfi kabát (1) férfi kozmetikum (1) férfi stílus (4) férfi trend (2) férfi trendek (4) Ferkelt Balázs (1) film (1) food (1) forma (1) francia (1) francia elegancia (1) frizura (4) fröccs (1) gallér (3) gallérnyaklánc (1) gardrób (1) Generali (1) givenchy (1) gombolás (1) gozsdu udvar (2) gyöngyékszer (1) gyors (1) gyorssegély (1) hajápolás (1) hajcsat (1) hajgumi (1) hajviselet (1) halk (1) Halloween (1) hangzás (1) hawaii (1) heels (2) hellobabybar (1) helmut lang (1) high heels (1) Horváth Magyary Nóra (1) hotel (1) Huffington (1) húsvét (1) igényes (1) IKEA (1) illem (3) illő (2) infografika (2) ing (8) inggallér (1) inspiráció (1) interjú (6) iroda (4) irodába illő (3) irodai (3) ízléses (2) jacket (2) jackets (1) jean paul gautier (1) jennifer aniston (1) Jeremy Irons (1) jessica alba (1) jewellery (1) jil sander (1) jóga (1) K&H (1) kabát (3) kampány (1) kánikula (1) karácsony (3) karakteres (2) kardigán (1) kasmír (1) kate moss (1) kék (1) kendő (2) kényelem (1) képeslap (1) kéz (1) kézműves (1) kiegészítő (12) kiegészítők (3) kihajtva (1) kiosk (2) kisokos (1) kis fekete (1) kis fekete ruha (1) kivágás (1) klasszikus (7) kockás (1) kocsma (2) kokárda (1) koktél (5) konferencia (1) könnyed (1) kontrasztos (1) konty (2) könyökvédő (1) kopott (1) körömlakk (1) kosztüm (1) kreatív (1) krém (1) különleges (1) kultúra (1) Lagarde (1) larus (1) LBD (1) leather (1) légies (1) leighton meester (1) lenge (1) letisztult (1) leves (1) lezser (1) lófarok (1) loft (1) logók (1) louboutin (1) louisvuitton (1) louis vuitton (2) lounge (2) lunch (4) luxoptik (1) luxury (2) luxus (1) magassarkú (1) magas sarkú (1) magyar (1) makeup (1) mango (1) marccain (1) március 15 (1) marissa mayer (1) mediterrán tengerpartok (1) meeting (1) megítélés (1) megjelenés (3) megszólítás (1) meleg (1) meleg ruhák (1) menstyle (2) menü (2) midiszoknya (1) minták (1) modell (1) mosolyog (1) munkahely (4) Muoi (1) nadrág (1) nadrághossz (2) nadrágkosztüm (1) naplemente (1) napszemüveg (1) narancssárga (1) navy (1) nemzeti ünnep (1) névjegykártya (1) női (20) női divat (1) nyakkendő (1) nyaklánc (1) nyár (4) nyári férfi divat (1) nyári ruha (1) nyári viselet (1) olivia palermo (1) öltöny (3) öltönyök (1) Olt Boglárka (1) óra (1) orchidea lila (1) ősz (8) ötlet (1) outfit (1) öv (1) oversized (1) Pantone 18-3224 (1) papucs (2) peplum (1) pho (1) pinterest (1) piros (1) piros talp (1) playboy (1) plus size (1) pók (1) pöttyös (2) pre fall (1) Provident (1) pub (2) pulóver (2) Radiant Orchid (1) Ragyogó Orchidea (1) rakott szoknya (1) ray ban (1) red bottom (1) reptér (1) Richard Branson (1) romkocsma (2) roofbar (1) rosé (2) rövid (1) rövidnadrág (1) rövidujjú (1) rózsaszín (1) ruha (2) ruhabalesetek (1) sál (4) sapka (1) sarah jessica parker (1) sarkozy (1) segítőkész (1) selyem (1) semleges kiegészítő (1) shirt (1) shoes (1) smink (1) sorozat (2) sorozatok (1) sötétkék (1) spíler (1) sport (1) stílus (7) stradivarius (1) street (1) style (2) Suits (1) sunglasses (1) Szabadi András (1) szabály (1) szakadt (1) szakmai rendezvény (1) szalagrózsa (1) szandál (1) szem (1) személyes (1) szemöldök (1) színes (4) szív (1) szivárvány (1) szoknya (2) szoknyahossz (2) szórakozóhely (4) szövetnadrág (1) sztárok (1) tárgyalás (1) tarka (1) táska (7) tavasz (2) tavaszi (2) tél (3) telefon (1) terasz (1) tető (1) thom browne (1) tilos (1) tippek (15) titokzokni (1) tök (1) tolldzseki (1) topbar (1) Tóth Andrea (1) trend (7) trendek (14) trendi (1) tusvonal (1) tweed (1) udvarias (1) üdvözlőlap (1) ügyvéd (1) ujjatlan (1) ünnep (2) ünnepi kártya (1) ünneplő (2) utazótáska (1) üzleti (9) üzleti esemény (2) üzleti viselet (2) vacsora (1) Valentin-nap (1) változatos (1) Varga-Nagy Eszter (1) várnegyed (1) városi divat (1) vélemény (1) versace (1) victoria (1) VictoriaBeckham (1) Victoria Beckham (1) vidám (1) vietnamese (1) vietnámi (1) virág (1) virágminták (2) virágok (1) visszafogott (6) vsszafogott (1) wayfarer (1) white (1) winona ryder (1) winter (2) woman (1) yahoo (2) ysl (2) yves saint laurent (2) zakó (6) zakók (1) zara (2) zászló (1) zene (1) zokni (5)

15/01/15 A kockák a brit divatipar új célpontjai

KissOrsa

Nem kisebb célt tűzött ki maga elé London, mint hogy Párizst, New Yorkot és Milánót lekörözve a világ férfidivat-fővárosává váljon. A Reuters beszámolója szerint a brit divatmárkák mindezt a fiatalabb, a digitális világban otthonosan mozgó pasik behálózásával próbálják megvalósítani.

A férfiruházatot a divatipar mostohagyermekeként tartják számon. Ezt támasztja alá a Mintel kutatása is, amely szerint a briteknél 2013-ban 24,9 milliárd font értékben adtak el női ruházatot, míg a másik nemnek szánt darabokat mindössze 12,9 milliárd fontért.  Ugyanakkor egy, tizenhat év feletti férfiak körében elvégzett felmérés szerint 2013-ban 52-ről 65 százalékra emelkedett a divatcikkeket online vásárló férfiak aránya.

A Harvey Nichols nemzetközi divatcég férfiruházatának vezetője, Darren Skey szerint boltjaikba számtalanszor tévednek be olyan férfiak, akik telefonjukon egy divatbemutatón készült fotóval érkeznek, érdeklődve, hogy az adott modellt árulják-e. Az online jelenlétüket meglovagolva igyekeznek tehát a vezető ruházati márkák az XY kromoszómás egyedek vásárlási kedvét felturbózni.

A luxustermékekre szakosodott online kereskedő, havonta 1,6 millió látogatót vonzó mrporter.com a 2015 elején moziba kerülő Kingsman: A titkos szolgálat című film rendezőjével, Matthew Vaughnnal együttműködve, a mozi outfitjeiből inspirálódva egy teljes férfikollekciót dobott piacra.

 

kingsman.jpg

forrás: fashionbeans.com

 

A milliárdos Philip Green birodalmához, az Arcadia Grouphoz tartozó Topman a londoni művész, Natalia Stuyk közreműködésével készített kisfilmet, amelyet a múlt héten megrendezett négynapos londoni divathéten a Topman bemutatója alatt vetítettek a kifutón vonuló férfiak mögött. A hatvanas évek hippi hangulatát idéző pszichedelikus filmet a vetítéssel azonos időben online is közvetítették.

 

topman.jpg

forrás: janmarcel.com

 

A divathéten a Burberry is élőben közvetítette showját, ám a tortán a hab az volt, hogy a bemutatót követő pillanattól a kifutón felvonultatott darabokat online megrendelhették a márka rajongói.

A brandek a közösségi média lehetőségeit is igyekeznek kiaknázni. App fejlesztőkkel és tech cégekkel együttműködve installációkat, online tartalmakat, sőt, hordható technológiát gyártanak.

Az ADA +NIK a londoni divathéten mutatta be „narratív kabát” elnevezésű kreálmányát. Ez a világ első olyan bőrdzsekije, amely egy, a ruhába épített kamera segítségével képes fotókészítésre és tartózkodási hely meghatározására. A divathéten a kabáttal készített fotókat a show ideje alatt a Twitterre is feltöltötték. 

 

ada-nik-narrative-jacket.jpg

forrás: uk.askmen.com

 

 

 

 

 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://businesscasual.blog.hu/api/trackback/id/tr577073785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.01.16. 08:22:59

Persze, bemegy az ember az üzletbe és kér egy 7.65-t, három tárral lőszerrel. Ja meg egy hozzávaló öltönyt, de nem csíkosat, mert az nem megy ehhez a kaliberhez. Agyament egy világ ez.

bari-kád 2015.01.16. 10:21:18

@...elmúlik...: Ja, és minden "kocka" James Bondnak képzeli magát.. Mondjuk a képeken inkább b*zirucik vannak..

2015.01.18. 10:29:48

@bari-kád: Az utolsó képen a baloldali kretén ruhájában most nem lenne ajánlatos Párizsban mászkálni, simán elvinnék, mint radikális muszlimot :)


süti beállítások módosítása